MIÉRT LÉNYEGESEN GYENGÉBBEK AZ UTASTÉRBE SZERELT VÉDELMEK?

 

Bármilyen cég, bármilyen védelmét, amely a hozzáférhető utastérbe kerül beépítésre, könnyen hatástalaníthatják az autótolvajok.

A profi autótolvajok nem a kiszemelt autó kinyitásánál kezdik el a felkészülést az autólopásra. Már előtte, pontos ismeretet szereznek a konkrét autótípus gyári kábelhálózatáról. Pontosan tudják, hogy az utastérben hol található, és milyen színű az a gyári vezeték, amelynek az elvágására az autó motorja leáll, illetve nem indul be. Nevezzük ezt az elvágott gyári vezetéket a továbbiakban motor-blokkolási pontnakIde kötik be az utólagos védelmet, a gépjárművédelmet beszerelő cégek. Az utastérben máshova nem lehet bekötni a motor-blokkolási pontot, mert az autó gyári kábelhálózata adott. Az autótolvajok azt is pontosan előre begyakorolják, hogy hogyan lehet a leggyorsabban és a legkevesebb bontással hozzáférni az utastérben a motor-blokkolási ponthoz.

A korszerű autóknál a motor-blokkolási pontok lehetséges száma kevesebb, mint a régi autóknál, tekintve hogy a korszerű autók számítógépe szinte mindent ellenőriz, így ha nem megfelelő vezetéket vágunk el, akkor hiba üzenetet ír ki a műszerfalra, és/vagy hibás motorműködést okozhat. Mindezekből kirajzolódik, hogy az autótolvajok az utastérben, a szóba jöhető és ismert motor-blokkolási pontot keresik meg, amit utána pillanatok alatt visszaállítanak a gyári állapotra (összekötik újra az elvágott gyári vezetéket). És már indítható is az autó motorja. A motor-blokkolási pont hatástalanítva lett.

Ezért, az autótolvajok nem bajlódnak feleslegesen az utastérben “elrejtett” utólagosan beszerelt védelmi elektronikák megkeresésével, hanem az utastérben lévő ismert és gyorsan elérhető motor-blokkolási pontot (gyári vezetéket) keresik meg. Teljesen mindegy hogy mennyire „jól” rejtették el az utastérben a védelmi elektronikát. Ez így olyan, mintha jól elrejtenénk a lakásunkban a páncélszekrényünk kulcsát, csak éppen a páncélszekrényünk ajtaját hagytuk volna nyitva.
Hiszen, az autónk védelmének sebezhető „
Achilles sarka” (motor-blokkolási pont) hozzáférhető és ismert helyen van az autótolvajok számára. Ráadásul, a hozzáférhető motor-blokkolási ponton az autótolvajok megtalálják az oda, utólagosan bekötött védelem blokkoló vezeték-párt is. Ha ezt a vezeték-párt végig követik, akkor a vezeték-pár másik végén törvényszerűen ott kell hogy legyen az utastérben a “jól elrejtett” utólagosan beszerelt védelmi elektronika is.

Mindössze ennyi védi az autóját az utastérben kialakított védelem esetén!

Sajnos az autók utastere, ebből a szempontból gyengén védhető lopás ellen, hiszen a legdurvább esetben az ablak betörhető, ezt követően az ajtó kinyitása után már csak másodpercek kérdése, hogy az autótolvajok eljussanak az utastérben kialakított és ismert motor-blokkolási ponthoz és hatástalanítsák azt. Ha az autótolvajok a motorháztetőt kinyitják az utastérben lévő nyitókar segítségével, akkor a motortérben elvághatják a kürt vezetékét, vagy a sziréna vezetékét. Ettől kezdve már hangriasztás sincs. Ha az autótolvajok zavarják az autó környezetében a GSM hálózat és GPS műholdak jeleit, az azt jelenti, hogy az autónkkal minden kapcsolat megszakad. Nincs távriasztás, nincs távolról küldhet motor-blokkolás (egyébként is hatástalanították) és nem áll rendelkezésünkre helymeghatározás, vagy flottakövetés lehetősége sem. Az autónkat különösebb rizikó nélkül, nyomtalanul vihetik el az autótolvajok.

Hogyan zavarhatják az autótolvajok az autónk környezetében a GSM és a GPS műholdak vételét? Nézze meg a videót…

 Ez így elég elkeserítő!

Sok pénzt áldozunk az autónk védelmére, ami így, valójában csak a biztonság hamis illúzióját kelti bennünk. Akkor mégis, hogyan védhetjük meg az autónkat ettől erősebben, és  jobban az autótolvajoktól?

Van egyáltalán ettől erősebb, és jobb megoldás?

Van!

És sokszor nem is kerül többe egy motortérbe szerelt hozzáférhetetlen valódi védelem, mint a biztonság hamis illúzióját keltő utastérbe szerelt hozzáférhető védelem. Hiszen, attól drágább védelem nincs, mintha a védelemmel együtt tudják ellopni az autónkat az autótolvajok, mert a védelem vagyonvédelmi és szakmai szempontok mentén valójában gyenge és sebezhető.

Találkoztunk már a hazai gépjárművédelem piacán olyan termékkel is, amelyet a hozzáférhető utastérbe szerelnek be, és mégis dárágább (bruttó: 364.490 Forint), mint a motortérbe szerelt CARPROTECT KOMPLEX MOTORTÉR EXTRA csomagunk (bruttó: 290.000 Forint). A kínált plusz kiegészítőket és funkciókat is érdemes tételesen összehasonlítani, mert sok esetben, feláras kiegészítőként / funkcióként árulják azt, ami nálunk a CARPROTECT MOTORTÉR EXTRA csomagban alapban benne van. Számoljon, mérlegeljen és hasonlítsa össze a biztonságtechnikai jellemzőket és az árakat! Ne fizessen a gyengébb védelemért többet!

Ne feledje! Az autóját nem a hangzatos reklámok, és a lopás szempontjából, hasznavehetetlen komfort funkciók fogják megvédeni.

Az autóját egy olyan védelmi rendszer fogja hatékonyan megvédeni, amely az Ön autójában az autótolvajok számára hozzáférhetetlenné tett motortérbe van beszerelve.

Amikor autólopás elleni védelmet keres, akkor az autólopás szempontjai mentén gondolkodjon.

Mert az autótolvajok azt teszik! Ha biztosra akar menni, Ön sem tehet mást!

Ha valódi védelmet szeretne lopás ellen, akkor nem gondolkodhat az utastérbe épített hozzáférhető védelemben és az autótolvajok által könnyen szabotálható, utastérben kialakított motor-blokkolási pontban!

A CARPROTECT gépjárművédelmi rendszerére ÁR-ÉRTÉK GARANCIÁT vállalunk, ami azt jelenti, hogy ha a megrendelő talál a magyar piacon olcsóbb védelmet, ami legalább olyan magas szintű védelmet nyújt, mint a kiválasztott CARPROTECT gépjárművédelmi rendszer, akkor a versenytárs olcsóbb árán szereljük be Önnek, a mi gépjárművédelmi rendszerünket. További részletek az ÁR-ÉRTÉK GARANCIÁNKRÓL…

 

VALÓDI VÉDELEM


ISMERJE MEG A CARPROTECT MOTORTÉRBE SZERELT MOTORTÉR KOMPLEX CSOMAGOK EGYEDÜLÁLLÓ BIZTONSÁGTECHNIKAI JELLEMZŐIT…